Pazar

gerçek öğrencilik

aralık 2006


üstümdeki yatakta mertin uyuması beni çok korkutuyor. her an üstüme inecekmiş hissi yaratıyor. zaten sürekli horladığından uyuyamıyorum. neyse ki laptop var ibonun. bütün gece başındayım...

---------

mertin horlaması bütün koridorun ortak problemiymiş meğer "abi o seste her gece nasıl uyuyorsunuz? "diye karşı odadakiler sordu. gece uyuyamamaktan dolayı ilk defa koridordaki diğer insanlarla bir şeyler yaptık. kumarhane puluna tavla oynamaya başladık...

---------

4 yıl aradan sonra cs oynamaya başladım. clan kurduk ismi de güzel "PUB". kıbrıs clanının ismi zati ne olacak bu olmasa night club olurdu...

---------

ibo lisedeki kankasını buldu okulda gezinirken.bizimle tanıştırdı. okulda ilk defa bu kadar kaliteli ve entellektüel bir adam gördüm. mutlu oldum...

---------

otostop çekmek artık alışkanlık oldu. kendime tabela yaptım "Yakın Doğu Kampüsü" diye çantamda taşıyorum sürekli kartonu. el kaldırmaktan daha faydalı...

---------

alkım sevgilisi ve kızın arkadaşlarıyla eve gidiyordu. bizde öğrenciliğe gayet yakışacak görgüsüz bir şekilde davet edilmeden alkımlara gittik. alışverişi bizimkiler yaptı, yemeği ben. para onların cebinden çıktı ama herkes bana teşekkür etti. üstelik kızlar numaramı aldılar. malzemeler bizden bizim evde de yaparsın diyerek. inanılmaz haz alarak ibo ve osmana baktım. içlerinden geçen küfürleri hissettim.

---------

alkımlarda tanıştığım şebnemgil beni aradı. akşama buluşalım diye. ortamda kızların dikkatini benden daha az çekebilecek olan bölümden arkadaşım ademi de alıp şebnemgile gittim. muhabbetin dibine vurduk. kal dediler salak adem "bizim evde kalırız anılla yarın ders var zati" dedi. duymazlıktan gelerek "tabi kalırız" dedim. kızlar bize gece giymek için giyisi verdiler sağolsun. ama bana verdikleri t-shirt sanki nadide sultanın. içine iki tane ben gireceğim yahu...

---------

yılbaşı için parti organizasyonu işine girdik bob marleyle. bakanlıktan izin almaya çalışıyoruz partiyi tarihi bir manastırda yapmak için. şimdiden geliceklerin sayısı yüzü aştı. bob marley"all in one abi" dedi yürekler coştu. oda arkadaşı ayı mehmet "no women no cry" dedi. hep beraber mehmete daldık.ayı işte partiden ne anlasın...

---------

alış-verişe çıktık. yine arabamız vodka ve viski doldu. önümüzde hayvani cüsseli bir adam var onunda alış-veriş arabası bizimki gibi. makarna almak için başka reyona dönerken suratını gördüm. inanmıyorum bu dev benim kuzenim. salak çalışacak başka yer mi kalmadı.gelmiş kıbrısa...

---------

aralık 30

yılbaşı tatili yarın ki partinin son rütuşlarını yapıyoruz.evimden ilk kez aradılar. heyecanla açtım telefonumu. dedemin kalp krizi geçirdiğini söylediler. vefat etmiş. çok üzüldüm dünyadaki en sevdiğim adamdı. yılbaşı olduğu için uçaklar dolu. cenazesine gitmek istiyorum. bulabildiğim en erken uçak ankaraya; kuzenimi arıyorum ben geliyorum beraber gidelim diye...

---------

aralık 31

şerefsiz uçağın rötar yapması nedeniyle saat 12 gibi ankaraya iniyorum. babam kuzeni aramış. öğlen 1-2 arası cenaze kalkacak diye. benim yetişemeyeceğimi anlayınca kuzen morali daha çok bozulmasın diye benim için kalmış. akşama dedemizi kendimiz anarız diyor. başka bir doktor arkadaşı ve ferzan abi ile beni bara götürüyor. moralimiz bozuk üstüne birde "komunist piçler" diye yan masadan laf atılınca yan masa ile birbirimize giriyoruz.cebimdeki -ibonun verdiği- mp3 player sayesinde bir bıçak darbesi ile hadım edilmekten kurtuluyorum. kuzenin doktor arkadaşıda bacağından darbe almış yanımda yatıyor. kuzen kendi yaraları ile ilgilendikten sonra sonra bana ilkyardımı yapıyor. ardından çalıştığı hastaneyi arayarak ambulans istiyor. ferzan abiye bakıyorum yerdeki 5 tane moronu hala tekmeliyor. ambulans gelince ambulans doktoru ferzan abiye doğru gidiyor. ferzan abi "o kan benim değil sen diğerlerine bak" diyor. bu adam nasıl böyle sağlam kaldı diye düşünürken önüme bi bakıyorum kuzen pantolonu yırtıyor. barın ortasında dal d.şşak kaldığıma aldırış etmeden abi pantolunu s.ktin şimdi diyorum. birde ambulans doktorundan "manyağa bak gebericeksin lan" diye azar yiyorum.mal canın yongasıdır felsefesini benimsemiş olan ben yarayı görünce üçbuçuk atıyorum. hep beraber önce hastaneye sonra karakola gidiyoruz. nezarette 2 tarafı aynı yere koyuyorlar. kuzen lavuklardan birinin yanına oturup küfretmesi üzerine adamların yeniden bize saldırması sayesinde adamlardan ayrı bir yere alındık. kuzen saatine baktı.
- aa yeniyıla girmişiz. nasıl girersen öyle geçermiş ,dedi. korkuyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bilgileriniz çok işime yaradı. Web tasarım şirketi olarak başarılarınızın devamını dilerim.